Regulamin sklepu internetowego


§ 1. Informacje ogólne

    1.    Sklep internetowy prowadzony jest za pośrednictwem platformy 1koszyk.pl przez Julię Martusewicz, nie prowadzącej działalności gospodarczej, z siedzibą w Komorowie 05-806, ul. Bankowa 7.

    2.    Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego, składania zamówień, realizacji dostaw oraz prawa i obowiązki kupujących i sprzedawcy.

    3.    Kontakt ze sprzedawcą możliwy jest pod adresem e-mail: kontakt@fliza.pl.

§ 2. Składanie zamówień

    1.    Zamówienia można składać za pośrednictwem strony internetowej sklepu dostępnej w systemie 1koszyk.pl.

    2.    Klient, składając zamówienie, zobowiązuje się do podania prawdziwych danych niezbędnych do realizacji transakcji i wysyłki towaru.

    3.    Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.

§ 3. Produkty

    1.    Wszystkie produkty oferowane w sklepie są ręcznie wykonanymi wyrobami rzemiosła artystycznego i mogą różnić się nieznacznie od przedstawionych na zdjęciach.

    2.    Ceny produktów podane są w złotych polskich (PLN).

§ 4. Płatności

    1.    Klient ma możliwość dokonania płatności za pomocą metod udostępnionych przez system 1koszyk.pl, m.in. płatności elektronicznych i przelewów bankowych.

    2.    Zamówienie zostaje przekazane do realizacji po zaksięgowaniu płatności.

§ 5. Wysyłka i dostawa

    1.    Czas realizacji zamówienia wynosi do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności.

    2.    Produkty wysyłane są wyłącznie za pośrednictwem firmy kurierskiej lub operatora pocztowego na adres wskazany przez klienta w formularzu zamówienia.

    3.    Sklep nie prowadzi odbioru osobistego zamówień.

§ 6. Odstąpienie od umowy

    1.    Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny w terminie 14 dni od otrzymania towaru.

    2.    Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy poinformować sprzedawcę o swojej decyzji drogą mailową lub pisemną.

    3.    Towar należy odesłać w stanie niezmienionym, w oryginalnym opakowaniu, na adres wskazany przez sprzedawcę.

    4.    Koszt odesłania towaru ponosi klient.

§ 7. Reklamacje

    1.    W przypadku stwierdzenia wad fizycznych towaru klient ma prawo do złożenia reklamacji.

    2.    Reklamację należy zgłosić drogą mailową wraz z opisem wady oraz zdjęciami dokumentującymi uszkodzenia.

    3.    Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w ciągu 14 dni od daty jej otrzymania.

§ 8. Dane osobowe

    1.    Administratorem danych osobowych klientów jest Julia Martusewicz.

    2.    Dane osobowe przetwarzane są wyłącznie w celu realizacji zamówienia oraz – za zgodą klienta – w celach marketingowych.

    3.    Klient ma prawo do wglądu, poprawiania i usuwania swoich danych osobowych.

§ 9. Postanowienia końcowe

    1.    Sklep zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie. Zmiany obowiązują od momentu opublikowania na stronie sklepu.

    2.    W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego. 

Copyright  Copyright  2025 Fliza

Ta strona używa plików cookies. Szczegółowe informacje dostępne są na naszej stronie Polityka prywatności.

ODMOWA

ZGODA